Põhiväärtused
Kärdla Kooli õppe- ja kasvatustöö toetub kolmele väärtusele:
1) loovus – me usume, et tulevikus seisneb edu võti avatuses, ettevõtlikkuses ning suhtlemis- ja koostööoskustes. Selleks, et seda õpetada, peab iga koolipere liige hindama elukestvat õppimist, olukordade lahendamisele orienteeritud lähenemist ning paindlikkust;
2) sõbralikkus – me mõistame eeskuju tähtsust ja selle rolli kogu kooli suhtlemiskultuuri kujunemisele. Me kõik oleme erinevad ja meie töö on leida lugupidav, sõbralik ning küps viis teineteisega suhtlemiseks ja koostööks. Head suhted on aluseks viljakale õppeprotsessile;
3) õpihimu – me õpime rõõmuga erinevates olukordades ja erinevatelt inimestelt, seame endale ise eesmärke, milleni jõudmiseks oleme valmis pühenduma ja pingutama. Rõõmustame nii enda kui teiste edusammude üle ning oskame toime tulla ebaõnnestumistega. Me usume, et nii füüsiline kui vaimne keskkond toetab iga ühe arengut ja õppimist. Võrdselt oluline on hoida nii füüsilist, vaimset kui sotsiaalset tervist.
Koolipere ühised kokkulepped
- OLEN VIISAKAS JA SÕBRALIK, ARVESTAN TEISTEGA.
- ALUSTAN KOOLIPÄEVA TEREGA JA TERVITAN KÜLALISI.
- KOOLIMAJAS KANNAN VAHETUSJALANÕUSID VÕI OLEN SOKIPÖISIL.
- NOKAMÜTSI JA MUU PEAKATTE JÄTAN GARDEROOBI.
- RIIETUN PUHTALT JA KORREKTSELT. SPORDIRIIDEID KANNAN SPORDISÜNDMUSTEL.
- EELISTAN KOOLITOITU JA EINESTAN SÖÖMAALAL, MUJAL VAID KOKKULEPPEL ÕPETAJAGA.
- KLASSIRUUMIDES VIIBIN AINULT KOOS TÄISKASVANUGA.
- TELEFONE JA MUID DIGISEADMEID KASUTAN KOOLIMAJAS VAID ÕPPETÖÖ EESMÄRGIL KOKKULEPPEL ÕPETAJAGA.
- VAHETUNDIDES LEIAN AEGA ÜKSTEISEGA SUHTLEMISEKS, MÄNGIMISEKS, PUHKUSEKS NING OLEN VÕIMALIKULT PALJU ÕUES.
- KOOLIMAJAS KÕNNIN JA RÄÄGIN VAIKSELT.
- HOIAN KOOLIMAJA JA SELLE ÜMBRUSE PUHTANA.
- OLEN HOOLIV, MÄRKAN KAASLAST ENDA KÕRVAL, PAKUN ABI JA JULGEN KA ISE ABI KÜSIDA.
Kärdla Kooli õppe- ja kasvatustöö toetub kolmele väärtusele:
1) loovus – me usume, et tulevikus seisneb edu võti avatuses, ettevõtlikkuses ning suhtlemis- ja koostööoskustes. Selleks, et seda õpetada, peab iga koolipere liige hindama elukestvat õppimist, olukordade lahendamisele orienteeritud lähenemist ning paindlikkust;
2) sõbralikkus – me mõistame eeskuju tähtsust ja selle rolli kogu kooli suhtlemiskultuuri kujunemisele. Me kõik oleme erinevad ja meie töö on leida lugupidav, sõbralik ning küps viis teineteisega suhtlemiseks ja koostööks. Head suhted on aluseks viljakale õppeprotsessile;
3) õpihimu – me õpime rõõmuga erinevates olukordades ja erinevatelt inimestelt, seame endale ise eesmärke, milleni jõudmiseks oleme valmis pühenduma ja pingutama. Rõõmustame nii enda kui teiste edusammude üle ning oskame toime tulla ebaõnnestumistega. Me usume, et nii füüsiline kui vaimne keskkond toetab iga ühe arengut ja õppimist. Võrdselt oluline on hoida nii füüsilist, vaimset kui sotsiaalset tervist.
Koolipere ühised kokkulepped
- OLEN VIISAKAS JA SÕBRALIK, ARVESTAN TEISTEGA.
- ALUSTAN KOOLIPÄEVA TEREGA JA TERVITAN KÜLALISI.
- KOOLIMAJAS KANNAN VAHETUSJALANÕUSID VÕI OLEN SOKIPÖISIL.
- NOKAMÜTSI JA MUU PEAKATTE JÄTAN GARDEROOBI.
- RIIETUN PUHTALT JA KORREKTSELT. SPORDIRIIDEID KANNAN SPORDISÜNDMUSTEL.
- EELISTAN KOOLITOITU JA EINESTAN SÖÖMAALAL, MUJAL VAID KOKKULEPPEL ÕPETAJAGA.
- KLASSIRUUMIDES VIIBIN AINULT KOOS TÄISKASVANUGA.
- TELEFONE JA MUID DIGISEADMEID KASUTAN KOOLIMAJAS VAID ÕPPETÖÖ EESMÄRGIL KOKKULEPPEL ÕPETAJAGA.
- VAHETUNDIDES LEIAN AEGA ÜKSTEISEGA SUHTLEMISEKS, MÄNGIMISEKS, PUHKUSEKS NING OLEN VÕIMALIKULT PALJU ÕUES.
- KOOLIMAJAS KÕNNIN JA RÄÄGIN VAIKSELT.
- HOIAN KOOLIMAJA JA SELLE ÜMBRUSE PUHTANA.
- OLEN HOOLIV, MÄRKAN KAASLAST ENDA KÕRVAL, PAKUN ABI JA JULGEN KA ISE ABI KÜSIDA.